تکنولوژی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان
$$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوژی و آدرس ps3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





HTC One X

اچ‌تی‌سی سال سختی را پشت سر گذاشت. این شرکت تایوانی در سال پیش هر چه تلاش کرد با موفقیت همراه نبود. HTC که محصولاتش در سال‌های گذاشته همواره جزو پرفروش‌ترین‌ها به شمار می‌رفتند در سال گذشته نتوانست رقیب جدی برای Galaxy S II سامسونگ عرضه کند و نام اکثر محصولاتی که در سال ۲۰۱۱ وارد بازار کرد هیچگاه در ذهن مشتریان باقی نماندند. اما HTC با معرفی سری One خود در کنگره جهانی موبایل نشان داد که قصد ندارد بازار امسال را نیز از دست دهد، بدون شک تلفن هوشمند HTC One X با صفحه نمایش ۴.۷ اینچ، پردازنده ۴ هسته‌ای و طراحی زیبا و بدنه باریک، یکی از بهترین انتخاب‌های اندرویدی امسال به شمار می‌رود. اگر تمایل دارید در مورد این شاهکار اچ‌تی‌سی بیشتر بدانید و با نقاط ضعف و قوت آن آشنا شوید خواندن مقاله را ادامه دهید.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, ] [ 18:40 ] [ ناصر مالکی پور ]
Xperia Go / Advance 

سونی

بصورت رسمی دو تلفن ضدآب Xperia Go با صفحه نمایش ۳.۵ اینچ و Xperia Acro S با صفحه نمایش ۴.۳ اینچ را معرفی کرد. Go استاندارد IP67 را برای مقاوت در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار دریافت کرده‌، اما Acro S از استاندارد پایین‌تر IP55 و IP57 پشتیبانی می‌کند. به هر حال هر دو تلفن در مقابل نفوذ باران و گرد و غبار مقاوم هستند اطلاعات بیشتر را در ادامه بخوانید.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, ] [ 18:35 ] [ ناصر مالکی پور ]
Galaxy S III 
 

تمام مقالات و بررسی‌های اولیه انجام شده در مورد Galaxy S III سامسونگ عموما جنبه‌های مختلف تلفن را خوب توصیف کرده‌اند به جز یک مورد که آن هم مربوط به بدنه پلاستیکی این تلفن بوده است. اما سامسونگ بصورت رسمی اعلام کرده که بدنه Galaxy S III از پلاستیک معمولی ساخته نشده و جنس آن از پلی‌کربنات است.

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, ] [ 18:17 ] [ ناصر مالکی پور ]
YOUM

سامسونگ طی مصاحبه‌ای با مجله کره‌ای Korea Times اعلام کرد که سفارش بزرگی برای نمایشگرهای OLED انعطاف پذیری که با نام YOUM شناخته می‌شوند، دریافت کرده است. شایعه شده که این شرکت کره‌ای سفارش خود را از شرکت اپل دریافت کرده است. پیش از این نیز شایعاتی مبنی بر علاقه اپل نسبت به استفاده از نمایشگرهای انعطاف‌پذیر منتشر شده بود. آیا این سفارش مربوط به اپل است و iPhone 5 مجهز به نمایشگر انعطاف‌پذیر خواهد بود.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, ] [ 18:15 ] [ ناصر مالکی پور ]
LG Eclipse  
بازار تلفن‌های هوشمند ۴ هسته‌ای روز به روز داغ‌تر می‌شود و شرکت‌ها در حال ارائه محصولات جدید خود باپردازنده‌های قدرتمند هستند. این‌بار یک تلفن هوشمند قدرتمند با پردازنده 4 هسته‌ای از LG قرار است لرزه به اندام چهار هسته‌ای های بازار بیاندازد. اطلاعات لو رفته از گوشی LG Eclipse نشان می‌دهند که این گوشی حرفه‌ای قرار است با چهار هسته‌ای هایی همچون Galaxy SIII و HTC One X رقابت کند. در ادامه اطلاعات کامل‌تری از این گوشی مشاهده می‌کنید.
 

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, ] [ 18:13 ] [ ناصر مالکی پور ]
Galaxy S III - Pentile HD Display 
 

پیش از معرفی Galaxy S3 بسیاری از کاربران انتظار نمایشگر متفاوت از نوع RGB را برای نسل سوم گلکسی داشتند اما سامسونگ همان نمایشگر Pentile HD‌ که در Galaxy Nexus نیز استفاده شده را برای Galaxy S3 نیز بکار گرفت. دلیل این انتخاب چه بوده؟ سامسونگ دلیل انتخاب خود را طول عمر بالاتر نمایشگرهای Pentile HD اعلام کرده است جزئیات کامل را در ادامه بخوانید.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, ] [ 18:10 ] [ ناصر مالکی پور ]
گلکسی نکسوس 
تلفن هوشمند گلکسی نکسوس، محصول مشترک سامسونگ و گوگل است که عنوان اولین تلفن مجهز به ساندویچ بستنی اندروید را نیز یدک می کشد. این تلفن مجهز به صفحه نمایش جذاب و بزرگ 4.65 اینچی است که در نگاه اول بسیار دوست داشتنی به نظر می رسد اما بهتر است هنگام کار با آن از هر دو دست خود استفاده کنید! 
 

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, ] [ 18:4 ] [ ناصر مالکی پور ]
 
HTC One S 
در نمایشگاه MWC بارسلونا سه مدل جدید از گوشی های سری One خود را معرفی کرد. اولین گوشی معرفی شده One S نام دارد که یکی از قدرتمند ترین تلفن های هوشمند این شرکت تایوانی بوده و مجهز به نمایشگر 4.3 اینچی Super AMOLED است. سرعت پردازنده دو هسته ای این گوشی 1.5 گیگاهرتز و سرعت گرفتن هر عکس با آن تنها 0.7 ثانیه است. در ادامه جزئیات و گالری تصاویر HTC One S را مشاهده می کنید.
 
 
 

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 8 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 12:44 ] [ ناصر مالکی پور ]

تلفن هوشمند Xperia S جز اولین محصولات سونی پس از کسب سهم اریکسون از اشتراک بین دو شرکت است. اکسپریا اس یک تلفن اندرویدی جذاب است که علاوه بر لوگوی سونی بدون اریکسون، مشخصات فنی‌اش نیز نسبت به تلفن‌های قبلی سری اکسپریا تغییرات چشم‌گیری کرده است. این تلفن مجهز به صفحه نمایش ۴.۳ اینچی با رزولوشن 720p، دوربین فوق‌العاده سریع ۱۲ مگاپیکسلی و پردازنده ۲ هسته‌ای ۱.۵ گیگاهرتزی است. اگر این تلفن برای شما نیز جذاب به نظر می‌رسد در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بررسی کامل به همراه نقاط قوت و ضعف‌ آن را مشاهده کنید.

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 8 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 12:28 ] [ ناصر مالکی پور ]
iPad Buying Guide تبلت iPad محصول Apple یکی از پر فروش ترین تبلت های بازار است. اگر قصد خرید یکی از مدل های iPad را دارید، بهتر است این مقاله را مشاهده کنید تا متوجه شوید کدام iPad برای شما مناسب است. آیا به آیپد 3G نیاز دارید؟ چه حجم حافظه ای برای شما مناسب تر است؟ 16 یا 32 گیگابایت؟
 

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 22:35 ] [ ناصر مالکی پور ]
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 7
بازدید کل : 63675
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1