تکنولوژی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان
$$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوژی و آدرس ps3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
HTC One S 
در نمایشگاه MWC بارسلونا سه مدل جدید از گوشی های سری One خود را معرفی کرد. اولین گوشی معرفی شده One S نام دارد که یکی از قدرتمند ترین تلفن های هوشمند این شرکت تایوانی بوده و مجهز به نمایشگر 4.3 اینچی Super AMOLED است. سرعت پردازنده دو هسته ای این گوشی 1.5 گیگاهرتز و سرعت گرفتن هر عکس با آن تنها 0.7 ثانیه است. در ادامه جزئیات و گالری تصاویر HTC One S را مشاهده می کنید.
 
 
 

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 8 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 12:44 ] [ ناصر مالکی پور ]

تلفن هوشمند Xperia S جز اولین محصولات سونی پس از کسب سهم اریکسون از اشتراک بین دو شرکت است. اکسپریا اس یک تلفن اندرویدی جذاب است که علاوه بر لوگوی سونی بدون اریکسون، مشخصات فنی‌اش نیز نسبت به تلفن‌های قبلی سری اکسپریا تغییرات چشم‌گیری کرده است. این تلفن مجهز به صفحه نمایش ۴.۳ اینچی با رزولوشن 720p، دوربین فوق‌العاده سریع ۱۲ مگاپیکسلی و پردازنده ۲ هسته‌ای ۱.۵ گیگاهرتزی است. اگر این تلفن برای شما نیز جذاب به نظر می‌رسد در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بررسی کامل به همراه نقاط قوت و ضعف‌ آن را مشاهده کنید.

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 8 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 12:28 ] [ ناصر مالکی پور ]
iPad Buying Guide تبلت iPad محصول Apple یکی از پر فروش ترین تبلت های بازار است. اگر قصد خرید یکی از مدل های iPad را دارید، بهتر است این مقاله را مشاهده کنید تا متوجه شوید کدام iPad برای شما مناسب است. آیا به آیپد 3G نیاز دارید؟ چه حجم حافظه ای برای شما مناسب تر است؟ 16 یا 32 گیگابایت؟
 

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 22:35 ] [ ناصر مالکی پور ]
Asus Transformer TF101 
تبلت Asus EEE Pad Transformer یکی از پر فروش ترین تبلت های اندرویدی بازار است که قابلیت تبدیل شدن به نت بوک را دارد. تبلت ترنسفورمر اسوس مجهز به پورت های مختلف Mini HDMI، Micros SD و همچنین USB است. وجود این پورت ها، ترنسفورمر را از سایر تبلت های بازار مجزا می کند. قیمت TF 101 نسبت به آیپد ارزان تر بوده و یکی از گزینه های مناسب برای کاربرانی است که طرفدار سیستم عامل اندروید هستند. در ادامه مشخصات و بررسی کامل تبلت ترنسفورمر اسوس را مشاهده می کنید.
 

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 22:33 ] [ ناصر مالکی پور ]
راهنمای خرید تبلت براساس قیمت
در اینکه آیپد بسیار خوب است شکی نیست اما آیا بهترین انتخاب برای شماست؟ تبلت های جدیدی توسط توشیبا، سونی، سامسونگ و شرکت های دیگر تولید و روانه بازار شده اند که ممکن است براساس نیاز شما گزینه بهتری باشند. در این مقاله تبلت های مختلف بازار را از جنبه های مختلف آزمایش نموده و بر اساس امور مختلف دسته بندی کرده ایم تا مناسب ترین گزینه را براساس نیازهای خود پیدا کنید و قیمت آن را با دیگر تبلت ها مقایسه نمایید.
 

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 22:30 ] [ ناصر مالکی پور ]
Business Tablets
اگر برای حضور در جلسات کاری به ابزاری چشمگیر و سبک فکر می کنید، اگر مایلید تا موفقیت تجاری و کاری بیشتری را برای خود و شرکتتان رقم بزنید، اگر دوست دارید که در فاصله جلسات نفسی کشیده نامه های الکترونیکی تان را چک کرده و یا لبی به بازی تر کنید، انتخاب یک تبلت مناسب برای ‌Business دشواری نیست، کافی است تا انتهای مقاله با ما همراه باشید!
 

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 22:25 ] [ ناصر مالکی پور ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 8
بازدید کل : 63676
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1