تکنولوژی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان
$$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوژی و آدرس ps3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آیا اندروید در نبرد سیستم‌عامل‌ها پیروز شده است؟

سیستم عامل موبایل گوگل پشت سر ویندوز مایکروسافت حرکت می‌کند. اندروید با سرعت فزاینده‌ای رو به رشد است و نیتن ایگل، مدیر عامل کمپانی مطالعات بازار موبایل Jana معتقد است که هم‌اکنون اندروید در این نبرد پیروز شده و در سال ۲۰۱۳، سیستم عامل مایکروسافت را پشت سر خواهد گذاشت.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ شنبه 22 مهر 1391برچسب:, ] [ 11:40 ] [ ناصر مالکی پور ]
iPhone 5 vs Galalxy S III

پس از معرفی آیفون 5، مشخصات تقریبی نمایشگر این تلفن در وب سایت اپل منتشر شد. ما نیز مقاله‌ای براساس این اطلاعات در زومیت ارائه نمودیم و از اینکه تغییری بنیادی در نمایشگر آیفون جدید اتفاق نیافتاده، انتقاد کردیم. حال براساس آزمایشاتی که DisplayMate برروی نمایشگر آیفون ۵ انجام داده، مشخص شده است که تفاوت نمایشگر آیفون 5 نسبت به آیفون 4 و 4S تنها در ابعاد آنها نیست. با زومیت همراه باشید تا مقایسه تخصصی نمایشگر این تلفن هوشمند جنجالی را با رقیب اصلی خود یعنی گلکسی اس 3 مشاهده کنید.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ شنبه 22 مهر 1391برچسب:, ] [ 11:37 ] [ ناصر مالکی پور ]
iPad Mini
وب‌سایت AllThingsD گزارش کرده که کنفرانس معرفی iPad mini در ۲۳ اکتبر (۲ آبان‌ماه) برگزار می‌شود. منبع این وب‌سایت از ارائه جزئيات بیشتر اجتناب کرده و حتی هنوز مشخص نیست که این کنفرانس در چه مکانی برگزار خواهد شد.
 

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ شنبه 22 مهر 1391برچسب:, ] [ 11:35 ] [ ناصر مالکی پور ]
iPhone 5  
وقتی فلیپ شیلر برروی سن آمد و در کنفرانس معرفی آیفون ۵ شروع به صحبت در مورد طراحی سخت‌افزاری آیفون ۵ کرد، از بدنه آلومینومی مقاوم و طراحی خاص این شرکت برای استحکام بخشیدن به آن سخن گفت. اما شواهد نشان می‌دهد که بدنه آیفون ۵ آنطور که باید و شاید مستحکم و مقاوم نیست و خریدارن آن گزارش‌های متعددی مبنی خط و خش برداشتن سریع بدنه آیفون ۵ اعلام کرده‌اند.

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ شنبه 22 مهر 1391برچسب:, ] [ 11:33 ] [ ناصر مالکی پور ]
iPhone 5  
مشکلات آیفون ۵ از نقشه شروع شد با خراشیده و ساییده شدن سریع بدنه و همچنین، ایجاد هاله ارغوانی در هنگام عکس‌برداری ادامه یافت و به نظر می‌رسد به همین جا هم ختم نمی‌شود. حالا بعضی از کاربران، از وجود یک نور سبز رنگ در صفحه نمایش  آیفون شکایت کرده‌اند. برای جزئیات بیشتر با زومیت همراه باشید.

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ شنبه 22 مهر 1391برچسب:, ] [ 11:32 ] [ ناصر مالکی پور ]
PS Vita 
اولین کنسول دستی سونی یعنی PlayStation Portable موفقیت نسبتا خوبی را بدنبال داشت، اما بازار کنسول‌های دستی و قابل حمل در سال‌های اخیر دستخوش تغییرات جدی شده است. با ورود تبلت‌ و تلفن‌های هوشمند و بازی‌های جذاب و ارزان قیمتی همچون پردندگان خشمگین، تقاضا برای خرید کنسول‌های بازی قابل حمل با کاهش چشم‌گیری روبرو شده است. حتی نینتندو که کنسول‌های بازی قابل حملش همواره پرفروش بوده‌اند برسر فروش 3DS به شدت به مشکل بر خورد و چندین بار قیمت آن را کاهش داد. اما سونی برای جذب دوباره علاقمندان بازی به کنسول دستی جدید خود تمام تلاشش را بکار گرفته تا همه چیز را در یک ابزار کوچک قابل حمل گرد هم آورد و قیمت آن را نیز به حداقل برساند. در ادامه بررسی کامل پلی‌استیشن ویتا که حاصل روزها کار و تلاش زومیت است را مشاهده خواهید کرد.

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ شنبه 22 مهر 1391برچسب:, ] [ 11:7 ] [ ناصر مالکی پور ]
تبلت ایرانی DIMO 700 
تبلت DIMO که از آن به عنوان اولین تبلت ایرانی یاد می‌شود طی هفته‌های اخیر توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است، شاید مهم‌ترین عامل آن عبارت کوتاهی باشد که در پشت این تبلت حک شده است "Made in Iran". پاسخ اینکه این تبلت واقعا در ایران تولید شده یا خیر را  تقریبا همه ما می‌دانیم. برای کاربران مسئله مهم این است که عملکرد آن چگونه است، آیا می‌‌تواند نیاز بخشی از بازار را پاسخ دهد، هر چند آن بخش کوچک باشد؟ آیا این تبلت نسبت به عملکردش قیمت مناسبی دارد؟ تمام این سوالات را پس از خواندن این بررسی تخصصی پاسخ خواهید داد. ما در این مقاله قصد داریم تبلت 7 اینچی DIMO 700 را از جنبه‌های مختلف مورد ارزیابی قرار داده و آن را واقعا بررسی نموده بی طرفانه قضاوت کنیم. پس در ادامه مطلب با یک بررسی جانانه از زومیت همراه باشید.
 

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ شنبه 22 مهر 1391برچسب:, ] [ 10:59 ] [ ناصر مالکی پور ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 8
بازدید کل : 63676
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1