تکنولوژی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان
$$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوژی و آدرس ps3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آیا اندروید در نبرد سیستم‌عامل‌ها پیروز شده است؟

سیستم عامل موبایل گوگل پشت سر ویندوز مایکروسافت حرکت می‌کند. اندروید با سرعت فزاینده‌ای رو به رشد است و نیتن ایگل، مدیر عامل کمپانی مطالعات بازار موبایل Jana معتقد است که هم‌اکنون اندروید در این نبرد پیروز شده و در سال ۲۰۱۳، سیستم عامل مایکروسافت را پشت سر خواهد گذاشت.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ شنبه 22 مهر 1391برچسب:, ] [ 11:40 ] [ ناصر مالکی پور ]
iPhone 5 vs Galalxy S III

پس از معرفی آیفون 5، مشخصات تقریبی نمایشگر این تلفن در وب سایت اپل منتشر شد. ما نیز مقاله‌ای براساس این اطلاعات در زومیت ارائه نمودیم و از اینکه تغییری بنیادی در نمایشگر آیفون جدید اتفاق نیافتاده، انتقاد کردیم. حال براساس آزمایشاتی که DisplayMate برروی نمایشگر آیفون ۵ انجام داده، مشخص شده است که تفاوت نمایشگر آیفون 5 نسبت به آیفون 4 و 4S تنها در ابعاد آنها نیست. با زومیت همراه باشید تا مقایسه تخصصی نمایشگر این تلفن هوشمند جنجالی را با رقیب اصلی خود یعنی گلکسی اس 3 مشاهده کنید.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ شنبه 22 مهر 1391برچسب:, ] [ 11:37 ] [ ناصر مالکی پور ]
iPad Mini
وب‌سایت AllThingsD گزارش کرده که کنفرانس معرفی iPad mini در ۲۳ اکتبر (۲ آبان‌ماه) برگزار می‌شود. منبع این وب‌سایت از ارائه جزئيات بیشتر اجتناب کرده و حتی هنوز مشخص نیست که این کنفرانس در چه مکانی برگزار خواهد شد.
 

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ شنبه 22 مهر 1391برچسب:, ] [ 11:35 ] [ ناصر مالکی پور ]
iPhone 5  
وقتی فلیپ شیلر برروی سن آمد و در کنفرانس معرفی آیفون ۵ شروع به صحبت در مورد طراحی سخت‌افزاری آیفون ۵ کرد، از بدنه آلومینومی مقاوم و طراحی خاص این شرکت برای استحکام بخشیدن به آن سخن گفت. اما شواهد نشان می‌دهد که بدنه آیفون ۵ آنطور که باید و شاید مستحکم و مقاوم نیست و خریدارن آن گزارش‌های متعددی مبنی خط و خش برداشتن سریع بدنه آیفون ۵ اعلام کرده‌اند.

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ شنبه 22 مهر 1391برچسب:, ] [ 11:33 ] [ ناصر مالکی پور ]
iPhone 5  
مشکلات آیفون ۵ از نقشه شروع شد با خراشیده و ساییده شدن سریع بدنه و همچنین، ایجاد هاله ارغوانی در هنگام عکس‌برداری ادامه یافت و به نظر می‌رسد به همین جا هم ختم نمی‌شود. حالا بعضی از کاربران، از وجود یک نور سبز رنگ در صفحه نمایش  آیفون شکایت کرده‌اند. برای جزئیات بیشتر با زومیت همراه باشید.

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ شنبه 22 مهر 1391برچسب:, ] [ 11:32 ] [ ناصر مالکی پور ]
PS Vita 
اولین کنسول دستی سونی یعنی PlayStation Portable موفقیت نسبتا خوبی را بدنبال داشت، اما بازار کنسول‌های دستی و قابل حمل در سال‌های اخیر دستخوش تغییرات جدی شده است. با ورود تبلت‌ و تلفن‌های هوشمند و بازی‌های جذاب و ارزان قیمتی همچون پردندگان خشمگین، تقاضا برای خرید کنسول‌های بازی قابل حمل با کاهش چشم‌گیری روبرو شده است. حتی نینتندو که کنسول‌های بازی قابل حملش همواره پرفروش بوده‌اند برسر فروش 3DS به شدت به مشکل بر خورد و چندین بار قیمت آن را کاهش داد. اما سونی برای جذب دوباره علاقمندان بازی به کنسول دستی جدید خود تمام تلاشش را بکار گرفته تا همه چیز را در یک ابزار کوچک قابل حمل گرد هم آورد و قیمت آن را نیز به حداقل برساند. در ادامه بررسی کامل پلی‌استیشن ویتا که حاصل روزها کار و تلاش زومیت است را مشاهده خواهید کرد.

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ شنبه 22 مهر 1391برچسب:, ] [ 11:7 ] [ ناصر مالکی پور ]
تبلت ایرانی DIMO 700 
تبلت DIMO که از آن به عنوان اولین تبلت ایرانی یاد می‌شود طی هفته‌های اخیر توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است، شاید مهم‌ترین عامل آن عبارت کوتاهی باشد که در پشت این تبلت حک شده است "Made in Iran". پاسخ اینکه این تبلت واقعا در ایران تولید شده یا خیر را  تقریبا همه ما می‌دانیم. برای کاربران مسئله مهم این است که عملکرد آن چگونه است، آیا می‌‌تواند نیاز بخشی از بازار را پاسخ دهد، هر چند آن بخش کوچک باشد؟ آیا این تبلت نسبت به عملکردش قیمت مناسبی دارد؟ تمام این سوالات را پس از خواندن این بررسی تخصصی پاسخ خواهید داد. ما در این مقاله قصد داریم تبلت 7 اینچی DIMO 700 را از جنبه‌های مختلف مورد ارزیابی قرار داده و آن را واقعا بررسی نموده بی طرفانه قضاوت کنیم. پس در ادامه مطلب با یک بررسی جانانه از زومیت همراه باشید.
 

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ شنبه 22 مهر 1391برچسب:, ] [ 10:59 ] [ ناصر مالکی پور ]
Z and S Series of VAIO 
سونی لپ‌تاپ‌های جدید سری S و New Z خود را معرفی کرد. این لپ‌تاپ‌ها که جزو خانواده اولترابوک‌ها محسوب می‌شوند، بسیار باریک و سبک بوده و از نظر سخت‌افزاری نیز قدرتمند هستند. سونی تلاش کرده در ساخت این اولترابوک‌ها بیشتر از موادی همچون منیزیم، آلومینیوم و کربن استفاده کند تا وزنشان حدالمقدور کم شود. در ادامه مشخصات این اولترابوک‌های سونی را مشاهده می‌کنید.
 

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, ] [ 13:54 ] [ ناصر مالکی پور ]
Sony Xperia S
چند هفته پیش بررسی اختصاصی از تلفن xperia s را خواندید اما پس از چند هفته استفاده از این تلفن متوجه مشکلی در نمایشگر آن شدیم که لازم دانستیم شما را از آن مطلع کنیم. نمایشگر برخی از تلفن‌های اکسپریا اس از جمله نمونه‌ای که توسط زومیت آزمایش شد پس از گرم شدن صفحه نمایش دچار مشکل زرد شدن تصویر در بخشی از قسمت‌های نمایشگر می‌شود. این مشکل توسط خود سونی نیز تایید شده است.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, ] [ 13:50 ] [ ناصر مالکی پور ]
Samsung RF511 - 15.6"

لپ‌تاپی که در این مقاله قصد بررسی آن را داریم RF511 نام دارد که مجهز به پردازنده سریع Core i7 و ۸ گیگابایت حافظه RAM، درایو بلو‌ری و کارت گرافیک قدرتمند GeForce GT 540 است. طراحی این نوت‌بوک ۱۵.۶ اینچی نیز با اکثر لپ‌تاپ‌های سامسونگ متفاوت است. اگر بدنبال یک لپ‌تاپ قدرتمند برای بازی و یا انجام امور نیازمند به پردازش سنگین هستید، بررسی کامل RF511 سامسونگ را به همراه نقاط قوت و ضعف آن در ادامه مشاهده کنید.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, ] [ 18:47 ] [ ناصر مالکی پور ]
HTC One X

اچ‌تی‌سی سال سختی را پشت سر گذاشت. این شرکت تایوانی در سال پیش هر چه تلاش کرد با موفقیت همراه نبود. HTC که محصولاتش در سال‌های گذاشته همواره جزو پرفروش‌ترین‌ها به شمار می‌رفتند در سال گذشته نتوانست رقیب جدی برای Galaxy S II سامسونگ عرضه کند و نام اکثر محصولاتی که در سال ۲۰۱۱ وارد بازار کرد هیچگاه در ذهن مشتریان باقی نماندند. اما HTC با معرفی سری One خود در کنگره جهانی موبایل نشان داد که قصد ندارد بازار امسال را نیز از دست دهد، بدون شک تلفن هوشمند HTC One X با صفحه نمایش ۴.۷ اینچ، پردازنده ۴ هسته‌ای و طراحی زیبا و بدنه باریک، یکی از بهترین انتخاب‌های اندرویدی امسال به شمار می‌رود. اگر تمایل دارید در مورد این شاهکار اچ‌تی‌سی بیشتر بدانید و با نقاط ضعف و قوت آن آشنا شوید خواندن مقاله را ادامه دهید.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, ] [ 18:40 ] [ ناصر مالکی پور ]
Xperia Go / Advance 

سونی

بصورت رسمی دو تلفن ضدآب Xperia Go با صفحه نمایش ۳.۵ اینچ و Xperia Acro S با صفحه نمایش ۴.۳ اینچ را معرفی کرد. Go استاندارد IP67 را برای مقاوت در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار دریافت کرده‌، اما Acro S از استاندارد پایین‌تر IP55 و IP57 پشتیبانی می‌کند. به هر حال هر دو تلفن در مقابل نفوذ باران و گرد و غبار مقاوم هستند اطلاعات بیشتر را در ادامه بخوانید.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, ] [ 18:35 ] [ ناصر مالکی پور ]
Galaxy S III 
 

تمام مقالات و بررسی‌های اولیه انجام شده در مورد Galaxy S III سامسونگ عموما جنبه‌های مختلف تلفن را خوب توصیف کرده‌اند به جز یک مورد که آن هم مربوط به بدنه پلاستیکی این تلفن بوده است. اما سامسونگ بصورت رسمی اعلام کرده که بدنه Galaxy S III از پلاستیک معمولی ساخته نشده و جنس آن از پلی‌کربنات است.

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, ] [ 18:17 ] [ ناصر مالکی پور ]
YOUM

سامسونگ طی مصاحبه‌ای با مجله کره‌ای Korea Times اعلام کرد که سفارش بزرگی برای نمایشگرهای OLED انعطاف پذیری که با نام YOUM شناخته می‌شوند، دریافت کرده است. شایعه شده که این شرکت کره‌ای سفارش خود را از شرکت اپل دریافت کرده است. پیش از این نیز شایعاتی مبنی بر علاقه اپل نسبت به استفاده از نمایشگرهای انعطاف‌پذیر منتشر شده بود. آیا این سفارش مربوط به اپل است و iPhone 5 مجهز به نمایشگر انعطاف‌پذیر خواهد بود.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, ] [ 18:15 ] [ ناصر مالکی پور ]
LG Eclipse  
بازار تلفن‌های هوشمند ۴ هسته‌ای روز به روز داغ‌تر می‌شود و شرکت‌ها در حال ارائه محصولات جدید خود باپردازنده‌های قدرتمند هستند. این‌بار یک تلفن هوشمند قدرتمند با پردازنده 4 هسته‌ای از LG قرار است لرزه به اندام چهار هسته‌ای های بازار بیاندازد. اطلاعات لو رفته از گوشی LG Eclipse نشان می‌دهند که این گوشی حرفه‌ای قرار است با چهار هسته‌ای هایی همچون Galaxy SIII و HTC One X رقابت کند. در ادامه اطلاعات کامل‌تری از این گوشی مشاهده می‌کنید.
 

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, ] [ 18:13 ] [ ناصر مالکی پور ]
Galaxy S III - Pentile HD Display 
 

پیش از معرفی Galaxy S3 بسیاری از کاربران انتظار نمایشگر متفاوت از نوع RGB را برای نسل سوم گلکسی داشتند اما سامسونگ همان نمایشگر Pentile HD‌ که در Galaxy Nexus نیز استفاده شده را برای Galaxy S3 نیز بکار گرفت. دلیل این انتخاب چه بوده؟ سامسونگ دلیل انتخاب خود را طول عمر بالاتر نمایشگرهای Pentile HD اعلام کرده است جزئیات کامل را در ادامه بخوانید.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, ] [ 18:10 ] [ ناصر مالکی پور ]
گلکسی نکسوس 
تلفن هوشمند گلکسی نکسوس، محصول مشترک سامسونگ و گوگل است که عنوان اولین تلفن مجهز به ساندویچ بستنی اندروید را نیز یدک می کشد. این تلفن مجهز به صفحه نمایش جذاب و بزرگ 4.65 اینچی است که در نگاه اول بسیار دوست داشتنی به نظر می رسد اما بهتر است هنگام کار با آن از هر دو دست خود استفاده کنید! 
 

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, ] [ 18:4 ] [ ناصر مالکی پور ]
 
HTC One S 
در نمایشگاه MWC بارسلونا سه مدل جدید از گوشی های سری One خود را معرفی کرد. اولین گوشی معرفی شده One S نام دارد که یکی از قدرتمند ترین تلفن های هوشمند این شرکت تایوانی بوده و مجهز به نمایشگر 4.3 اینچی Super AMOLED است. سرعت پردازنده دو هسته ای این گوشی 1.5 گیگاهرتز و سرعت گرفتن هر عکس با آن تنها 0.7 ثانیه است. در ادامه جزئیات و گالری تصاویر HTC One S را مشاهده می کنید.
 
 
 

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 8 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 12:44 ] [ ناصر مالکی پور ]

تلفن هوشمند Xperia S جز اولین محصولات سونی پس از کسب سهم اریکسون از اشتراک بین دو شرکت است. اکسپریا اس یک تلفن اندرویدی جذاب است که علاوه بر لوگوی سونی بدون اریکسون، مشخصات فنی‌اش نیز نسبت به تلفن‌های قبلی سری اکسپریا تغییرات چشم‌گیری کرده است. این تلفن مجهز به صفحه نمایش ۴.۳ اینچی با رزولوشن 720p، دوربین فوق‌العاده سریع ۱۲ مگاپیکسلی و پردازنده ۲ هسته‌ای ۱.۵ گیگاهرتزی است. اگر این تلفن برای شما نیز جذاب به نظر می‌رسد در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بررسی کامل به همراه نقاط قوت و ضعف‌ آن را مشاهده کنید.

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 8 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 12:28 ] [ ناصر مالکی پور ]
iPad Buying Guide تبلت iPad محصول Apple یکی از پر فروش ترین تبلت های بازار است. اگر قصد خرید یکی از مدل های iPad را دارید، بهتر است این مقاله را مشاهده کنید تا متوجه شوید کدام iPad برای شما مناسب است. آیا به آیپد 3G نیاز دارید؟ چه حجم حافظه ای برای شما مناسب تر است؟ 16 یا 32 گیگابایت؟
 

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 22:35 ] [ ناصر مالکی پور ]
Asus Transformer TF101 
تبلت Asus EEE Pad Transformer یکی از پر فروش ترین تبلت های اندرویدی بازار است که قابلیت تبدیل شدن به نت بوک را دارد. تبلت ترنسفورمر اسوس مجهز به پورت های مختلف Mini HDMI، Micros SD و همچنین USB است. وجود این پورت ها، ترنسفورمر را از سایر تبلت های بازار مجزا می کند. قیمت TF 101 نسبت به آیپد ارزان تر بوده و یکی از گزینه های مناسب برای کاربرانی است که طرفدار سیستم عامل اندروید هستند. در ادامه مشخصات و بررسی کامل تبلت ترنسفورمر اسوس را مشاهده می کنید.
 

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 22:33 ] [ ناصر مالکی پور ]
راهنمای خرید تبلت براساس قیمت
در اینکه آیپد بسیار خوب است شکی نیست اما آیا بهترین انتخاب برای شماست؟ تبلت های جدیدی توسط توشیبا، سونی، سامسونگ و شرکت های دیگر تولید و روانه بازار شده اند که ممکن است براساس نیاز شما گزینه بهتری باشند. در این مقاله تبلت های مختلف بازار را از جنبه های مختلف آزمایش نموده و بر اساس امور مختلف دسته بندی کرده ایم تا مناسب ترین گزینه را براساس نیازهای خود پیدا کنید و قیمت آن را با دیگر تبلت ها مقایسه نمایید.
 

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 22:30 ] [ ناصر مالکی پور ]
Business Tablets
اگر برای حضور در جلسات کاری به ابزاری چشمگیر و سبک فکر می کنید، اگر مایلید تا موفقیت تجاری و کاری بیشتری را برای خود و شرکتتان رقم بزنید، اگر دوست دارید که در فاصله جلسات نفسی کشیده نامه های الکترونیکی تان را چک کرده و یا لبی به بازی تر کنید، انتخاب یک تبلت مناسب برای ‌Business دشواری نیست، کافی است تا انتهای مقاله با ما همراه باشید!
 

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 22:25 ] [ ناصر مالکی پور ]

  

شما می توانید در حالیکه با فاصله زیادی نسبت به کامیپوتر یا لپ تاپ خود نشسته اید آن را با آیفون کنترل کنید. علاوه بر این می توانید با تلویزیون خود به اینترنت متصل شده و با استفاده از آیفون خود آن را کنترل کنید. برای انجام این امور تنها کافیست برنامه TouchMouse لاجیتک را بر روی سیستم کامپیوتر و گوشی آیفون خود نصب کنید و از امکانات بی نظیر آن بهره مند شوید.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, ] [ 19:52 ] [ ناصر مالکی پور ]

  

با وجودی که میزان فروش گوشی های تلفن همراه در سال گذشته میلادی به مرز 1.6 میلیارد دستگاه رسیده است و علی رغم اوضاع بد اقتصادی در اغلب کشورهای دنیا، شرکت نوکیا توانسته همچنان از رقبای سرسخت خویش پیشی گرفته و صدرنشینی خود را در جدول پرفروش ترین ها حفظ نماید. در ادامه جزئیات جالب مربوط به فروش شرکت های نوکیا، سامسونگ، اپل و برند های دیگر را مشاهده خواهید کرد.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, ] [ 19:46 ] [ ناصر مالکی پور ]

  

به جزء وقت صرف کردن در شبکه های اجتماعی و یا سرویس های به اشتراک گذاری عکس و فیلم، کارهای دیگری نیز می توان در اینترنت انجام داد. در این مقاله 5 افزونه با ارزش فایرفاکس را به شما معرفی می کنیم که از طریق آنها می توانید بازده خود را بالا ببرید. این افزونه ها به شما کمک می کنند تا از مرورگر خود استفاده بیشتری برده و کارهای خود را سریعتر انجام دهید. 

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, ] [ 19:42 ] [ ناصر مالکی پور ]

  

مشخصات فنی و اطلاعات اولیه نسل آینده تلفن اپل توسط یک کارگر چینی که در شرکت Foxconn مشغول به کار است به بیرون درز کرد. این کارمند فاکسکان گفته که آیفون 5 آماده تولید است و اپل قصد دارد آن را در تابستان آینده وارد بازار کند. مدل های مختلفی از آیفون در حال آزمایش هستند که همگی دارای صفحه نمایش بزرگتر از 4 اینچ می باشند. یکی از این مدل ها دارای نمایشگر ساخت ال جی است. 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, ] [ 19:27 ] [ ناصر مالکی پور ]

 

ویندوز 8 قابلیت جدیدی دارد که به مدیران شبکه امکان اجرای سیستم عامل بدون نیاز به نصب و از روی حافظه USB را می دهد به این ترتیب سیستم عامل، همواره همراه کاربر خواهد بود و کاربر می تواند برروی هر کامپیوتری سیستم عامل خودش را اجرا کند. به نظر می رسد این قابلیت که "Windows To Go" نام گذاری شده است کاربران حرفه ایی و کارمندان شرکت ها را هدف قرار داده است.  

ادامه مطلب...


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, ] [ 11:58 ] [ ناصر مالکی پور ]

 سیستم عامل جدید مایکروسافت هنوز نهایی نشده و در حال ساخت است اما مایکروسافت در کنفرانس BUILD که از دیروز آغاز شده، اطلاعات بیشتری در مورد ویندوز 8 منتشر کرده است مایکروسافت دانلود نسخه پیش نمایش ویندوز 8 را نیز در دسترس عموم قرار داده است. در ادامه با برخی از امکانات جدید ویندوز 8 آشنا شده و اسکرین شات هایی که مایکروسافت از آن منتشر کرده را مشاهده خواهید کرد.  

ادامه مطلب...


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, ] [ 11:42 ] [ ناصر مالکی پور ]

  مایکروسافت سیستم عامل Windows 8 را برای کامپیوترهای مختلف از جمله تبلت ها، نوت بوک ها و نت بوک ها عرضه خواهد کرد. یکی از قابلیت بسیار خوب ویندوز 8 که به تازگی از آن پرده برداری شده است سرعت فوق العاده بوت شدن آن است. این سیستم عامل با رابط کاربری کاربرپسند تنها در 8 ثانیه بوت می شود. در ادامه بررسی های مختلف و ویدئو هایی در این مورد را مشاهده می کنید.  

ادامه مطلب..


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, ] [ 11:39 ] [ ناصر مالکی پور ]

 یکی از قابلیت های تازه ایی که قرار است در جدیدترین نسخه از سیستم عامل iOS اپل اضافه شود هشدار دادن به کاربران ژاپنی 2 دقیقه قبل از بروز زلزله است. نسخه جدید سیستم عامل اپل، iOS 5 تا یک ماه دیگر منتشر خواهد شد و برروی تلفن iPhone و تبلت iPad قابل نصب خواهد بود. قابلیت هشدار قبل از بروز زلزله، قرار است در قسمت Notification Centre تلفن iPhone اضافه شود. در ادامه با نحوه کارکرد این فناوری آشنا خواهید شد.

ادامه مطلب...

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, ] [ 11:20 ] [ ناصر مالکی پور ]

 

مدیر ارشد بخش سیستم عامل ویندوز در وب لاگ ویندوز 8، رسما تایید کرد که مایکروسافت قصد دارد برای سیستم عامل جدید خود، اپ استور آنلاین راه اندازی کند. App Store فروشگاه مجازی آنلاینی است که نرم افزارهای مربوط به یک سیستم عامل در آن عرضه می شوند برخی از نرم افزارهای موجود در App Store ها بصورت رایگان قابل دانلود می باشند و برای استفاده باقی نیز باید پول پرداخت کرد. در ادامه توضیحات بیشتری در رابطه با اپ استور ویندوز 8 مشاهده خواهید نمود.  

به ادامه مطلب بروید ... 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, ] [ 14:47 ] [ ناصر مالکی پور ]

 

مایکروسافت اعلام کرده، کاربرانی که سیستم عامل ویستا یا Winodws 7 را روی کامیپوتر های خود نصب کرده اند می توانند بعد از عرضه Windows 8 ، سیستم عامل کامپیوتر خود را به این OS ارتقا دهند. در ادامه حداقل مشخصاتی که سیستم شما برای نصب Windows 8 نیاز دارد را عنوان خواهیم کرد تا ببینید آیا امکان نصب این سیستم عامل روی دستگاه شما وجود دارد یا خیر؟ 

به ادامه مطلب بروید.... 

 

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, ] [ 14:42 ] [ ناصر مالکی پور ]

 

هنوز زمان زیادی از معرفی iOS 5 توسط Apple نمی گذرد که هکر ها اعلام می کنند، این سیستم عامل هم Jailbreak شد. iOS 5 چند روز پیش توسط Apple معرفی شد. به این ورژن نسبت به نسخه قبلی Apple، 200 ویژگی و عملکرد اضافه شده است که تعدادی از آنها را در مقاله " معرفی iOS 5 " توضیح دادیم. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد نسخه قفل شکسته یا Jailbreak شده iOS 5 ارائه می کنیم تا مطمئن شوید شما هم می توانید به زودی گوشی خود را به روز رسانی کنید. 

به ادامه مطلب بروید...


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, ] [ 14:39 ] [ ناصر مالکی پور ]

اگر چه اپل در روز گذشته iPhone 5 را معرفی نکرد اما از نسخه جدید سیستم عامل iOS پرده برداری کرد. اپل در کنفرانس WWDC علاوه بر معرفی سرویس iCloud اعلام کرد که iOS 5 با بیش از 200 قابلیت جدید در راه است. iOS 5 برروی تلفن های iPhone 3GS و iPhone 4، تبلت های iPad و پخش کننده های iPod Touch نصب خواهد شد. در ادامه به برخی از مهمترین قابلیت های سیستم عامل iOS 5 اشاره خواهیم کرد. 

ادامه مطلب... 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, ] [ 14:36 ] [ ناصر مالکی پور ]

  

 

مایکروسافت در چهارشنبه گذشته اولین نسخه نمایشی ویندوز 8 را به نمایش گذاشت، ویندوز 8 با تمام نسخه های قبلی سیستم عامل ویندوز که طی 25 سال گذشته عرضه شده اند، متفاوت است. نسخه بعدی سیستم عامل ویندوز که فعلا با نام رمز Windows 8 شناخته می شود با انواع مختلف کامپیوترها کار می کند و به خوبی با ابزارهای مجهز به صفحه های لمسی سازگار می باشد. اگر شما هم از طرفدارن محبوب ترین سیستم عامل دنیا هستید خواندن مقاله را ادامه دهید تا با امکانات جدید این سیستم عامل بیشتر آشنا شوید. 

ادامه مطلب...

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, ] [ 14:29 ] [ ناصر مالکی پور ]
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 8
بازدید کل : 63676
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1