تکنولوژی
تکنولوژی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان
$$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوژی و آدرس ps3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 شما می توانید در حالیکه با فاصله زیادی نسبت به کامیپوتر یا لپ تاپ خود نشسته اید آن را با آیفون کنترل کنید. علاوه بر این می توانید با تلویزیون خود به اینترنت متصل شده و با استفاده از آیفون خود آن را کنترل کنید. برای انجام این امور تنها کافیست برنامه TouchMouse لاجیتک را بر روی سیستم کامپیوتر و گوشی آیفون خود نصب کنید و از امکانات بی نظیر آن بهره مند شوید.

پیش از آغاز کار باید بدانید که هر دو دستگاه یعنی کامیپوتر و آیفون باید به اینترنت متصل بوده و در یک شبکه باشند تا بتوانید از این قابلیت استفاده کنید.

قدم اول

ابتدا به این لینک رفته و با مشخص کردن سیستم عامل خود، برنامه TouchMouse را دریافت و بر روی کامیپوتر یا Mac خود نصب کنید. توجه کنید که با توجه به تحریم ات، بدون تغییر IP نمی توانید این برنامه را از سایت لاجیتک دریافت کنید.

قدم دوم

سپس این برنامه رایگان را از App Store اپل دریافت کرده و بر روی آیفون خود نصب کنید. اگر روش نصب برنامه رایگان بر روی آیفون خود را نمی دانید مقاله "نصب برنامه های رایگان بر روی آیفون" را مطالعه کنید.

قدم سوم

اکنون برنامه نصب شده بر روی کامپیوتر خود را باز کنید و پس از آن سراغ برنامه نصب شده بر روی آیفون خود بروید و آن را نیز اجرا نمایید. اکنون در این برنامه می توانید نام PC خود را مشاهده کرده و آن را انتخاب کنید. برای استفاده از این برنامه نیاز به تنظیمات خاصی ندارید.

قدم چهارم

اکنون صفحه نمایشگر موبایل شما تبدیل به یک تاچ پد شده و می توانید با لمس نمایشگر گوشی، نشانه گر ماوس را حرکت دهید. به سایت Logitech مراجعه کنید تا از کاربرد های مختلف این برنامه کاربردی مطلع شوید.

همانطور که در این ویدئو نیز مشاهده می کنید، استفاده از این برنامه بسیار جالب و کاربردی است.

قدم پنجم

اگر قصد دارید با استفاده از تلویزیون خود به گشت و گذار در اینترنت بپردازید، می توانید با استفاده از کابل (مثلا HDMI) لپ تاپ خود را به تلویزیون متصل کرده و به این ترتیب نشانه گر ماوس را روی صفحه تلویزیون مشاهده و آن را با گوشی آیفون خود کنترل کنید.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, ] [ 19:52 ] [ ناصر مالکی پور ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 10
بازدید کل : 63678
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1