تکنولوژی
تکنولوژی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان
$$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوژی و آدرس ps3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 هنوز زمان زیادی از معرفی iOS 5 توسط Apple نمی گذرد که هکر ها اعلام می کنند، این سیستم عامل هم Jailbreak شد. iOS 5 چند روز پیش توسط Apple معرفی شد. به این ورژن نسبت به نسخه قبلی Apple، 200 ویژگی و عملکرد اضافه شده است که تعدادی از آنها را در مقاله " معرفی iOS 5 " توضیح دادیم. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد نسخه قفل شکسته یا Jailbreak شده iOS 5 ارائه می کنیم تا مطمئن شوید شما هم می توانید به زودی گوشی خود را به روز رسانی کنید. 

 

اگرچه این Jailbreak به صورت tethered یا محدود عرضه شده ولی باید مطمئن بود که به زودی نسخه نامحدود آن نیز ارائه می گردد. در نسخه tethered این Jailbreak اگر گوشی، تبلت یا iPod شما خاموش شده یا باتری آن تمام شود، jailbreak گوشی از بین می رود .

البته این نسخه iOS فقط به Developer ها عرضه شده بود. ولی ظاهرن هکرهای محصولات Apple کنجکاو بوده و نسخه 5 سیستم عامل iOS را بدست آوردند. تصویر زیر نشان دهنده iOS 5 در حال Jailbreak شدن است.  

                                                       

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, ] [ 14:39 ] [ ناصر مالکی پور ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 63677
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1