تکنولوژی
تکنولوژی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان
$$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوژی و آدرس ps3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





HTC One X  
اچ‌تی‌سی سال سختی را پشت سر گذاشت. این شرکت تایوانی در سال پیش هر چه تلاش کرد با موفقیت همراه نبود. HTC که محصولاتش در سال‌های گذاشته همواره جزو پرفروش‌ترین‌ها به شمار می‌رفتند در سال گذشته نتوانست رقیب جدی برای Galaxy S II سامسونگ عرضه کند و نام اکثر محصولاتی که در سال ۲۰۱۱ وارد بازار کرد هیچگاه در ذهن مشتریان باقی نماندند. اما HTC با معرفی سری One خود در کنگره جهانی موبایل نشان داد که قصد ندارد بازار امسال را نیز از دست دهد، بدون شک تلفن هوشمند HTC One X با صفحه نمایش ۴.۷ اینچ، پردازنده ۴ هسته‌ای و طراحی زیبا و بدنه باریک، یکی از بهترین انتخاب‌های اندرویدی امسال به شمار می‌رود. اگر تمایل دارید در مورد این شاهکار اچ‌تی‌سی بیشتر بدانید و با نقاط ضعف و قوت آن آشنا شوید خواندن مقاله را ادامه دهید.
تا اینجای کار قوی‌ترین تلفن از سری One این شرکت است، این تلفن مجهز به پردازنده ۴ هسته‌ای ۱.۵ گیگاهرتزی Tegra 3 انویدیا است و صفحه نمایش بزرگ ۴.۷ اینچی آن از نوع Super IPS و با رزولوشن 720p است. سرعت شاتر دوربین ۸ مگاپیکسلی این تلفن نیز بسیار سریع عمل‌ می‌کند و حافظه ذخیره‌سازی داخلی آن ۳۲ گیگابایت ظرفیت دارد. HTC One X از نظر مشخصات سخت‌افزاری به نظر قدرتمند می‌رسد اما باید آن را از جنبه‌های مختلف بررسی کنیم.

مشخصات فنی و قیمت HTC One X:

  • پردازنده چهار هسته‌ای Nvidia Tegra 3 با فرکانس 1.5GHz
  • نمایشگر ۴.۷ اینچی از نوع Super IPS LCD2 با رزولوشن 720x1280 پیکسل (تراکم پیکسل 312ppi) با محافظ Gorilla Glass
  • حافظه 1GB RAM
  • پشتیبانی از NFC, GPS, WIFI و LTE
  • حافظه ذخیره سازی داخلی: 32GB
  • دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت با فوکوس خودکار و فلش LED و قابلیت ضبط ویدیو با رزولوشن 1080p و ۳۰ فریم در ثانیه
  • سیستم‌عامل اندروید ۴ یا ساندویچ بستنی گوگل
  • قیمت در بازار تهران: 1,100,000 تومان

طراحی و ظاهر

طراحی HTC One X فوق‌العاده زیبا و دوست داشتنی است. HTC تجربه چندین ساله خود را در طراحی این تلفن بکار گرفته و ماحصل آن یک محصول خوش ساخت، زیبا و بادوام است. بدنه One X برخلاف بسیاری از تلفن‌های موجود در بازار از جمله Galaxy S II و یا Galaxy Nexus صرفا از پلاستیک ساخته نشده و به همین دلیل زمانی که آن را در دست می‌گیرد حس بسیار خوبی به شما دست می‌دهد. حاشیه دور نمایشگر نیز بسیار باریک شده تا این تلفن ۴.۷ اینچی به خوبی در دست جای گیرد. پیش از اینکه این تلفن را در کنار GS II قرار دهیم تصور می‌کردیم نمایشگر ۴.۷ اینچی، One X را آنقدر بزرگ می‌کند که نمی‌توان به راحتی و با یک دست از آن استفاده کرد اما HTC One X تنها کمی بزرگتر از GS II سامسونگ است.

htc_one_x_13

htc_one_x_11

 htc_one_x_vs_galaxy_note_vs_galaxy_s2

htc_one_x_7

htc_one_x_5

htc_one_x_3

htc_one_x_2

htc_one_x_17

htc_one_x_16

htc_one_x_15

در داخل جعبه HTC One X:

  • تلفن HTC One X با صفحه نمایش ۴.۷ اینچ
  • شارژر + کابل USB
  • سوزن مخصوص باز کردن اسلات سیم کارت
  • هدفون معمولی (خبری از هدفون Beats نیست)
  • دفترچه راهنما و برگه گارارنتی بین‌الملی

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, ] [ 18:40 ] [ ناصر مالکی پور ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 10
بازدید کل : 63678
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1