تکنولوژی
تکنولوژی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان
$$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوژی و آدرس ps3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 سیستم عامل جدید مایکروسافت هنوز نهایی نشده و در حال ساخت است اما مایکروسافت در کنفرانس BUILD که از دیروز آغاز شده، اطلاعات بیشتری در مورد ویندوز 8 منتشر کرده است مایکروسافت دانلود نسخه پیش نمایش ویندوز 8 را نیز در دسترس عموم قرار داده است. در ادامه با برخی از امکانات جدید ویندوز 8 آشنا شده و اسکرین شات هایی که مایکروسافت از آن منتشر کرده را مشاهده خواهید کرد. 

مهمترین و اساسی ترین تغییر در ویندوز 8 مربوط به رابط کاربری و ظاهر سیستم عامل است که کاملا با ابزارهای مجهز به صفحه های لمسی مانند تبلت ها سازگار شده است. ویندوز 8 مانند Windows Phone 7 دارای صفحه جدیدی به نام Start Screen و نرم افزارهای زنده ( ابزارهایی که اطلاعات زنده ارائه می دهند مانند تیتر اخبار و گزارش آب و هوا) است. در صفحه Start Screen نام و آواتار کاربر نیز نمایش داده می شود. 

یکی از تغییرات اساسی که در ویندوز 8 اعمال شده، طراحی صفحه براساس نمایشگرهای 16:9 با وضوح تصویر بالا است. برای نمایش درست و صحیح این سیستم عامل، نسبت صفحه نمایشگر می بایست 16:9 باشد. تمرکز اصلی در ویندوز 8 برروی نرم افزارها است و App ها بصورت بزرگ برروی صفحه اصلی نمایش داده می شوند. در ویندوز 8 اطلاعات نرم افزارها به خوبی بین ابزارهای مختلف مانند کامپیوتر شخصی، تبلت، تلفن هوشمند و غیره همگام (Sync) می شوند. 

                                                       


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, ] [ 11:42 ] [ ناصر مالکی پور ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 63677
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1